Svenska Lapphundsklubbens Hundutställning, Mora.

Fina bilder ifrån några helger sedan, Måste skryta lite med att snyggingen här längst ner är far till Saimi (min hund, bild nr2) ;)
Nu fick ni endast huvudbilder, bilder från hundar i lite mer action kmr inom kort!
Bilderna får ej tas utan tillåtelse utav mig, syns någon av dessa bilder någon annans stan och jag ej gett tillåtelse kommer det att anmälas. Är det du och din hund på bilden och ni ej vill att det ska synas hör av er så tar jag bort den.

2012-03-28 | 17:23:38 | Foto- hund | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


Anna Bilbo & Gimli

Underbara bilder vi blir ju dock nyfikna på vad alla snyggingar heter! :) Längtar efter att få se mer bilder senare :)

2012-03-28 // 17:41:08
stefan höglund

snygga bider på fina lappisar:)

2012-03-28 // 18:33:35
Lena och Qiro

Superfina bilder Moa, fin bild på Qiro också =)

2012-03-28 // 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback