Lyckan när man hittar det borttappade bankkortet.

Efter att hela dagen gått med lite mycket panikkänsla av att jag tappat bort bankkortet kändes det väldigt bra när jag hittade det. (detta firas med nutella i sängen)
Självklart låg det i fickan. Men till mit försvar gömt bland passets alla sidor.
Jag kommer nu ta till med extra försiktighetsåtgärder fram till att jag fått den planerade nya telefonen.
Men den dröjer lite pga att allt ska var så krångligt som möjligt. Snart hoppas jag dock den är på ingång.
Det telefonen har att göra med att hålla koll på kort är alltså att jag kan ha ett sådant där mobilskal.
 
Annars då?
Jo jag har nu internet till datorn så jag är inte helt avstängd från den yttre världen. 
Detta var jag ju inte riktigt förut heller då jag ändå har en telefon med internet och allt, men ändå.
Jag ska tvätta, handla, städa och plugga idag. Sen titta på drawn together. 
 
Och lita aldrig på de som säger att på högskolan kan man styra mycket av studierna själva, man behöver inte vara så mycket i skolan osv, osv. That´s not true, not true at all..!
 
 

2015-02-16 | 15:41:40 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback