Det rullar på!

Det rullar på väldigt snabbt kan man säga.
Sista dagen på veckan, och vi har gått igenom neuroanatomi och är nu inne på neurofysilogi.
Långa dagar fullproppad med saker. Men det är intressant så förutom sista stunderna går det in.
Den största missförståndet när det gälller högskolan är att man inte är där så mycket.
Att man inte hade så mycket "skoltid" och mycket mer eget arbete. 
För det är både mycket "skoltid" och mycket eget arbete för att hänga med.
Sakta men säkert börjar jag komma in hur det är.
 
Idag är det fredag och planen var att gå upp jättetidigt bara för att det kändes mysigt.
Men estalsen inför mina planer gjorde att jag inte kunde somna igår.
Så det kind of sket sig totalt. 
Kom upp lite tidigare så har duschat och ätit frukost och sitter och dricker te.
 
Ikväll flyttar jag till Flemingsberg och imorgon kommer Elli och min rumskompis sticker till Uganda. 
Mission nummer ett: köpa Yogi thea, COCO. Bästa.

2015-01-30 | 07:36:09 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback