En kväll på stan.

Igår var det tema sittning, "en helt ny värld".
Jag ansträngde mig lite och försökte klä ut mig, var rädd för att det skulle vara för dåligt gjort.
Men insåg där borta att jag var en av väldigt få som klätt ut sig lite.
Hittade lite vänner, slog mig ner och drack lite fördrinkar och åt frukt. 
Sen var det middag där det var baguettefäktning, massa mat och vin.
Efter maten på eftersläppet kom Elin och Viktoria förbi en sväng. 
Man var lite social och liksom försökte få lite vänner, träffade dalmasar och huxflux så stängde baren.
Vi bestämde då att vi skulle dra vidare, dock tror jag inte riktigt att någon hade någon plan.
Så vi kom till T-centralen där vi stod och var lite vilsna. 
Där fick jag tag på Dogge, och han var vid rådmansgatan. 
Vilket vi tyckte lät som en bra plan så då drog vi vidare dit.
Sen blev man kvar där tills de stängde och jag hängde med Dogge hem och sov där.
 
Idag så gjorde jag frukost, äggröra och bacon, åkte hem, hängde med på "farfars fika" och har sen pluggat.
Nu ska jag och Elin äta pizza. Fett fint.
 

2015-01-25 | 17:50:59 | Träning | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback