Lite sen och vimsig.

Självklart så var jag sen till uppropet.
För det är så jag fungerar, blandar ihop tider och tror jag har mer koll än vad jag har.
Det problem jobbar jag på och ibland går det bra och ibland mindre bra.
Som tur var fick jag (efter många samtal som sedan ledde till mejl) tag på utbildningsansvarig.
Eller jag tror det var hon jag fick tag på, men någon fick jag tag på i alla fall så uppropet löste sig.
Dagen har varit fylld med information, anatomi intro och lite halvtråkig mat. 
Har även lärt mig tre namn, applåd till mig!
 
Efter skolan studsade jag runt och tog ut lite pengar, mötte upp Johnny och gck iväg för att skriva kontrakt.
Så från den 30 Januari har jag ett rum 10 min från skolan. 
Det känns bra och det är för ett rimligt pris också. Sen hoppas jag verkligen på att hitta studentlägenhet.
Tyvärr är inte det så lätt och man lär stå i kö ganska länge. Men, men, vad ska man göra liksom.
 
Nu är det sängen som gäller. Imorgon ska jag inte komma sent.

2015-01-20 | 22:24:25 | Vardag | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback